Yuceroglu 34+6 yız doğum yaklaştıkça rüyamda ya doğuruyorum yada sezeryan olduğumu görüyorum ve baya korkulu oluyor nasıl bitecek bu rüyalar 🙄
mavi2021 Yuceroglu bende 34+3 hep görüyorum rüya . Az kaldı ya ondan sezaryen olacağım ıcın korkuyorum
iremakn1- Yuceroglu merhaba konuyla alakalı değil ama sormak istedim bende 34. Haftadayım bebek hareketlerin de biraz azalma olmuş gibi sizde de öyle oldu mu
Omerhatice Yuceroglu bende 34+ yim dun gece bi rüya gördüm korkuyla kalktım Evvelki gecede görmüştüm başka biseu ter içinde uyandım bide öyle biseyki sanki yaşıyorsun yani gerçek gibi 🤦♀️ sytan oynuyor bizle 🙄
Omerhatice Asyaayaz1 yok kiz bitmiyor doğumdan sonrada lohusalik zamanında geliyor o saçma rüyalar Yani bebisin 40 i çıkana kadar arada oluyor bacim rahat yok bize 😁😁
Yuceroglu iremakn1- benim en son 31 de azaldı. Doktoruma söyledim baktı suyum azalmıştı. Tatlı yememe rağmen de hareket etmedi. Sende danış bence hemen doktoruna
Yuceroglu Yasinimm bende öyleydim. Doktora gittim her şey iyiydi. Akşamına hareketleri azaldı. Ertesi günü de azdı. Sonra çağırdı beni. Bir baktı suyumuz azalmış. İhmale gelmiyor