Yenigelin543 sabah akşam farketmez istediğin vakitte gidebilirsin . İlk doz 19-23 haftalarda vuruluyor . İki doz vuruluyor 5 hafta ara ile .
vurulduktan sonra kimisinde ağrı yapabiliryor omuz üstüne yatıncada ağrı yapabiliyor.
ama tabiki geçici bir ağrı
tetanoz iki dozuda her gebenin vurulması gerekiyor .
vurulmayanlarda var tabi herkesin kendi fikri
Gebelikte tetanoz aşısı vurulmak kötü değil iyi yönde etkiler sizi 🌝🌺 sizin sağlığınız için vuruluyor zaten . Yok ikinciyi vurulmam çok açıyor diyenler falan bana biraz absürt geliyor ister vurul istersen vurulma sana zorla aşı yapan yok bu aşı senin iyiliğin için kendin bilirsin diyesim geliyor .