Melisdem Kızlar merhaba normalde doğum tarihi temmuzun başlarındaydı ama doktorum 13 gün önde gidiyor bebeğin gelişimi haziranın son haftalarında alalım dedi , böyle bir şey yaşayan oldumu aranızda . Sağlıklı bir doğumla sonuçlandımı ?