cemrecanimm merhaba kızlar,, ikili tarama testlerinizi yaptırdınız mı? benim ilk gebeligim oldugu için bu konuda tecrübesizim. arastırmaları yapıyorum, burda birbirimizi bilgilendirelim mi?
Dmndmn cemrecanimm Ben doktoruma bu testler kötü bir sonuç verirse tedavisi var mı dedim,yokmuş.Sadece karar ve bilgi amaçlıymış çocuğu aldıracak mıyım yoksa hamileliğe devam mı edeceğim..Ben bebeğimden ne durumda olursa olsun vazgeçmeyeceğim için yaptırmadım.Zaten%100 doğru sonucu da vermiyormuş.Yine de kararı bize bırakıyorlar 🤗
1006gn Merhaba ben yaptırdım. Zaten bi kan verme ve ultrasonda burun kemiği ve ense kalınlığı ölçülmesi risk hesaplaması yapılıyor