kızlar merhaba
Kadın doğum doktorum bulantı hapı vermişti "emedur ve prilam dr "bittiği için sağlık ocağına yazdırmaya gittim bana söylediği emedurun C kategorisinde olduğunu kalite olarak riskli haplar arasında olduğunu kontrole gittiğimde emeduru neden yazdığını sormamı istedi ve kendisi emeduru yazmadı prilamı yazdı sadece aklıma takıldı kontrole daha 1 hafta var 😒 emedur kullananlar bi sıkıntı yaşadınız mı ?