Melek_yrc İlk hün betam 34 geldi 2gün sonra 48 2 gün sonra 27 geldi Kimyasal gebelik mi ilk defa başıma geliyor 😔
ipeak Melek_yrc evet kimyasal gözüküyor benimde başıma geldi ama üzülme allahın izni ile kimyasal sonrası sağlıklı gebelik diyorlar ben kimyasaldan 5 ay sonra tekrar hamile kaldım .