Merhaba güzel anneler, bugün biraz da kendimize odaklanıp fikir alışverişi yapabileceğimiz bir post açmak istedim. Malum hamilelikte hormonlardan dolayı kendimizi beğenmediğimiz bunalımda hissettiğimiz zamanlar oluyordur, yani en azından benim oluyor 😄 Ama aslında düşününce gebeliğin bütün kadınları güzelleştirdiğini düşünüyorum. Gebelikte kullandığım ürünler ve egzersizi paylaşmak istedim, sizler de paylaşırsanız sevinirim güzel bir fikir alışverişi olur 💗
🌸Tonik olarak doğal gülsuyu kullanıyorum. Cildim gerçekten ayna gibi parlıyor 😄
🌸Yüz kremi olarak bepantholün parfümsüz parabensiz yüz kremini aldım çok güzel nemlendiriyor memnunum.
🌸 Yüz yıkama olarak yves rocherın White Botanical serisini, peeling olarak yves rocher doğal peeling kullanıyorum (küçük şişede toz gibi, yüz yıkama kremiyle karıştırıyorum) ikisinden de çok memnunum.
🌸Şampuan ve saç kremi olarak da Love Beauty and Planet kullanıyorum ,içeriği tamamen tertemiz, etki olarak da çok memnunum.
🌸Egzersiz olarak 10. Haftamdan beri Leslie 3mile yapıyorum şuan 21. Haftadayım henüz bir sorun yaşamadım vücudum izin verdiği sürece devam edeceğim.
Post daha fazla uzamasın diye bu kadar yazayım dedim başka sormak istediğiniz veya sizin de kullanıp yaptığınız şeyleri yoruma bekliyorum 💝💝💝