Eğer 6 aydan sonra odasına yatıracaksanız anne yanı ama yaptıramam diyorsanız park yatak alın. Ana kucağında yatamaz rahat olmaz saatlerce. Anne yanı alıp pişman olanlar genelde çocukla 2 sene yatanlar çünkü 6 ay sonra boşa çıkıyor. Ben anne yanı kullandım sonra odasına geçirdim çocuğu