tavuklupilav 37+4.. biliyorum 39′lar 40′lar bile bekliyor hala doğurmayı onlara kıyasla benimki henüz erken gibi ama bende artık doğurmak istiyorum 🥲 bu sabah kasıklarımda hafif bir ağrı var ama henüz başka belirti yok. Umarım sağlıkla hayırlısıyla en kolayından kucağımıza alırız bebişlerimizi🎉
Yavrucuk07 tavuklupilav ada cayi ic canim,bol bol yuruyus yap,merdiven inip cik,bunlar baslatir dogumu,birde ılıktan biraz sıcak suda otur ,40 haftayi bulmaz dogurursun insallah
tavuklupilav Yavrucuk07 bir yandan da acaba acele mi ediyorum diyorum sonuçta anne karnında ki 1 gün bile kıymetli sağlığı açısından beslenmesi açısından . Ama sabredemiyorum sanırım bunları yapmaya başlayacağım 🤣
Yavrucuk07 tavuklupilav ozaman 38 haftayi doldursun sonra basla yapmaya,cunku 38 haftada herseyi tamamlaniyor ve artik kilo bile almiyor