butterfly_ bende hepsi tamam çamaşır deterjanı ve şampuan dışında hiçbir kimyasal almadım bebeğimin pişiği ve göbek bağı nemlendirsin diye hindistan cevizi yağı ve kantaron yağı aldım,ıslak mendil yerine pamuk aldım ıslatıp öyle kullanacağım hem çok amaçlı 😊.bebe yağı yerine Doğal zeytin yağı kullanacağım. Günümüz de zaten herşey kimyasal benim eşim aktar artık anneler gidip doğal yağlar alıp kullanıyor tavsiye ederim🥰