Derin3443 o haftalarda tekme olmuyor. İlk bebek zaten. Bir de ne hissedeceğini bilmiyorsun anlamaman çok normal. Gaz hareketleri gibi hareketler oluyor karında. Hissetmişsindir de anlamamışsındır. 24ten sonra falan önemli zaten bu hareket olayları hatırladığım kadarıyla.