Ylnzkus Merhabalar, aynı zamanda bir hemşire olarak yazıyorum bunu size. Eğer evde idrar yöntemiyle gebelik testi yaptıysanız kesinlikle çıkmaz. Çünkü evde yaptığınız testin doğru çıkabilmesi için reglinizin en az 10 gün geçmesi gerekiyor. O bakımdan en doğrusu kan testi. Fakat onun için bile erken bence reglinizi birkaç gün beklemelisiniz. Ben bilinçli hamile kalmamama rağmen, reglimin 3-4 gün gecikmesiyle gidip kan testi yaptırdım pozitif çıktı fakat çok yüksek bir değer değildi. Tıp merkezindeki doktor dış gebelik olabilir diyerek beni korkutmuştu. Bende daha yeni olduğu için belkide Betahcg değerim çok yükselmemiştir diyerek 4 gün bekledim ve güzel bir doktora giderek kan verdim tekrar. Betahcg sonucum 4 gün önceki testimin değerine göre 2 katına ulaşmıştı. Doktor ne dış gebeliği daha yeni gebelik olup reglinin gecikmesi sadece 3 gün olduğu için değerler hemen çok yükselmemiştir dedi. Yani sabır etmen en doğrusu Rabbim herşeyi gönlüne göre versin ☺