Merhaba kızlar 12+ 2 haftalık olduk çok şükür mide bulantım olmadı gayet rahat gectı sadece adet sancısı gibi ağrı oluyor ve öksürünce batma yatakta donerken hareket ederken bi sızı giriyordu kasıklarıma ama 2 gündür ne agrı ne sızı ne batma hiç birşey yok korkmalımıyım normalmi yaşayanlar varmı bu durumu birden gecmesi olan seylerdenmi 😕