Merhaba; 36+2 günlük hamileyim midem o kadar sıkışık ki sabahları kusacak bayılacak gibi oluyorum ayaklarıyla ittirdiği zamanda oluyor bi sıcak basıyor nefes almakta da zorlanıyorum artık. Hangi haftada bebek aşağıya iniyor acaba biraz rahatlama geliyordu okuduğum heryerde öyle yazıyor ama bize ne zaman gelecek acaba tecrübeli arkadaşlar varsa aydınlatabilir misiniz? 🐣