Deryasarigul25 38+1 haftalık doğumumuzu yaptık allahın izniyle şimdi diğer annelerin başına inşallah allah herkese sağ salim kucağına almayı nasip etsin😍😘😀
Deryasarigul25 SutlacimiYedimmiBen evet var gözünü korkutmak gibi olmasın ama tabi o kişiden kişiye değişiyor benim çatım dar olduğu için doğumumda o kdar zor oldu
SutlacimiYedimmiBen Deryasarigul25 yok canim ben 11 gun once ikinci dogumum yaptim. Sadece merak ettim dogumun nsl gecti diye😊 bebegin kac kilo dogduki?
SutlacimiYedimmiBen Deryasarigul25 masalh bebise bnmkide 4.110 gr doğdu. Bebegi muayaneye götürmüştük kaç kilo dogdu dedi kilosunu söyledim aslında sezeryan yapılabilirdi dedi bnde dedim kilosu bu sekilde gozukmuyordu fazla cikti kilosu.
[silindi] Bi şey sormak istiyorum en son kontrole gittiğimde doktorum bebeğim doğum pozisyonunu almıştı ve başından aşağı Bi şey ölçtü 23 cm iyi güzel dedi tekrar bebeğimin başını ölçtü nereyi ölmüş olabilir 23 cm çıktı
Nevnev [silindi] rahim uzunluğunu ölçmüştür . 25 mm olması gerekiyor ortalama. Onu söylemiştir sana da
[silindi] Nevnev peki bendeki normal mi şu an 38 haftalık hamileyim doktorum bana 36 haftalıkken 23 mm demşti
Nevnev [silindi] 25 in altına indiğinde doğum yaklaşıyor ya da başlıyor diye yorumluyorlar. Benim 43 😁 sizinki de normal sınırda. Alttan muayene etmemiştir sizi mesela normal sınırda olduğu için, öyle tahmin ediyorum