MistarShiki
Kızlar merhaba ben şeker hastasıyım oğlumu normal doğurdum ve cok zor bir doğumdu şimdi ikinci hamileliğim allah kısmet ederse normal doğurmak istiyorum ama bir sorun cikarsa hep kafamda deli sorular 😁 şeker hastası olan sezeryan olanlar nasi oluyor paylaşabilir mi şimdiden teşekkürler 😊