Bana doktorum ilk hamileliğimde ödemden dolayı önermişti. Şimdi ikinci hamileliğimde her gün olmamakla birlikte bir kupa kadar içiyorum malum hamileyken sindirim sistemi çok yavaşlıyor yeşil çayda metabolizmanın çalışmasını sağlıyor. Abartmamakla birlikte içilebilir diye biliyorum