SutlacimiYedimmiBen Papatya_38 normal dogum en rahatı ilk gun zorlandim ama suanda gayet iyiyim şükür basindan beri kimseye muhtac olmadim
Siibeell Papatya_38 normal dogumda hastaneden çıktıktan sonra gayet güzel ayaklanmıştım avantajı bu dezavantajınıda hiç yaşamadım
Siibeell Papatya_38 açılma olmayınca dikişmi atılıyomuş tam anlayamadım ne dikişi acaba, kesimi demek istediniz