RH38 7. Ayıma kadar çok korktum her gece rüyalarıma giriyordu hep hastaneye gidince diyordum ben ne yapicam ya yapamazsam sezeryan da da korkuyorum normal den de korkuyorum sonra zorunlu sezeryan kararı alındı benim de 30 günüm var ama nedense deli bı ceserat geldi hep diyorum ki cekicegin 1 saat ama 1 saatten sonra 9 ay boyunca bekledigin yavruma kavuscaksin artık karnın da değil kolların da olucak beraber geceleri aynı yatakta yaticaksin istediğin gibi sevip koklayıp opeceksin böyle dusune düşüne korkumun önüne geçtim şuan sadece bebeğime kavuşma hayali kurduğum için mutluluktan zaman geçmiyor mutluluktan gözlerim doluyor korkum bitti artık tabi sancilarim başladı sadece korkum ya sancılar yüzünden bebek normal gelmek ister de doktor onu sezeryana çevirirken sorun yaşar mıyım bunu düşünüyorum ama böyle bı sorun olmasa bana verdiği sezeryan tarihin de banyo mu yapar saçımı başımı düzeltir giderim bebeğimi almaya 🥰 eşim bile ceserati görmüş diyo korona testinden korkuyon da dogurmaktan mi korkmuyon 😀😀😀