Demetslt Ben de daha hiçbir şey almadım. Tek çöp bile derler ya o hesap. Geç kaldığımın da farkındayım. Allah korusun ne olur ne olmaz erken doğum falan durumu olur diye de aklımdan geçmiyor değil 🤦🏻♀️ O yüzden 2 hafta sonra çıkıp tek seferde tüm ihtiyaçlarımı almayı düşünüyorum. 34-35 haftalık falan olucam galiba o zaman