-fabulousmom1 Çatlatma iğnesinin, vurduğum gün dahil 12. Günündeyim. Sabah test yaptım çizgi yoktu. Yine tutmamış değil mi? Olsa çıkar mıydı sizce? 12. Kaset teste negatif görüp sonra pozitife dönen var mı?
-Papatya33 Erken yapmıssınız ama 14.günü bekleyin. Hatta yapabilirseniz adet gününü bekleyin. Umut vermek istemem ama pozitif e döndüğünü söyleyen yorum okudum
-fabulousmom1 -Papatya33 inşallah pozitife döner 😭 o kadar çok okudum ki 12. Günde testte çıkanları. Böyle negatif görünce yıkıldım resmen
071321 -fabulousmom1 birazcık sabır inşallah pozitif çıkacak dua edelim. Güzel düşünelim her şey çok güzel olsun♥️Ben de şimdi dua ediyorum size🤗
-fabulousmom1 071321 Allah razı olsun canım benim. Rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize. Kimseyi evladıyla sınamasın 🤲🏽❤️
071321 -fabulousmom1 aminnnn olanda olmayanda var bir hayır inşallah pozitif çıkar bebeğini alırsın kucağına ben çok iyi enerji aldım senden 💐
-fabulousmom1 071321 sağol kuzum. Senin de güzel kalbini hissedebildim. Desteğin için çok teşekkür ederim ❤️