Ssumsum ağrılarım var hep var sırtım belim kasıklarım :) alışmış gibiyim sanki hep onlarlarlayım bacak aramda hep yastıkla uyuyorum yoksa kasıkalrıma dayanamıyorum
Yok doktora gitmedim yazdım doktoruma
sancın sıklaşırsa yada suyun gelirse gel dedi
yoksa nişan gelmesi doğumun başladığını göstermiyormuş