Esmer38 benimde sizin gibiydi erken gebelik yapıp gidip kan verdim adete 4 gün kala ama değerim 0 çıktı ama ben içimden hep dedim var kesin cunku ovülasyonlarım böyle çıkıyordu benimde adet olacağım gün normal kaset test yaptım çıktı şükür hemen kan verdim 19 çıktı geç döllenme oldu benim sanırım şükür iki gün ara ile yükseliyor 19 oldu 78 oldu 172 oldu öyle öyle gidiyor 🥰🥰