Ben spiral ile 4yıl korundum adetli iken fazla ağır kaldırmamak gerekiyor ben ev taşıdım dedim kesin kayar. Sonra bir birliktelik olmadan gittim doktora anlattım böyle böyle bakalım dedi. Baktı kaymış evet dedi iyi yaptın hemen geldin çıkarırken kendi kırdı ufak bir parçasını adette düşer çok ufak dedi nitelimde öyle oldu. Sonra tekrar taktırdım bir yıl sonra ipini kontrol ederken uzun geldiğini farkettim anladım yine kaydığını sıra aldım hemen doktora. Gideceğim sabahtan önce tuvalete girdim baktım ip baya aşağıya inmiş daha önceden tecrübeli olduğum için ipi azıcık çektim baktım kayarak geliyor tamamen çektim sapa sağlam geldi elime. Doktora gittim kontrol etti bende bi sorun yok sonra zaten bebek istiyordum sonra taktırmadım. Şimdi 30haftalık Hamileyim. Kullanmayı bilirsen bence çok güzel korunma yöntemi