Pinar25 bende yeni preeklampsiden acil sezeryan oldum , 3,4 gün tansiyonum hep sınırda ve sınırın üstündeydi bi. İdrarda protein kaçağı ++ çıktı tansiyon takibi yapıldı 24 saat idrar beklenmeden sezeryana aldılar beni. tam 37 haftalık doğum yaptım bebeğimde solunum sıkıntısı vardı küveze aldılar. İnşallah sağlıkla atlatırsınız