AngryBirds Merhabalar, Aranızda genetikli tüp bebek yaptıran var mı? Tavsiye edeceğiniz bir kurum bir hekim varsa görüşlerinizi bekliyorum. ((İstanbul) İstanbul tüp bebek, Alle ve Bahçeci arasında kaldım…
Mucizeyibeklemek AngryBirds merhaba canim ben yaptırdım ama ankara da yapıldı istanbul hakkında bilgim yok insallah hayırlısı olur zor bir süreç allah yardımcın olsun
Tostiginannesi AngryBirds Bn şiddetle bahçeci ve Cem Çelik i öneriyorum bi bakın derim Bn de orada tedavi oldum 🙏🏻
Deletedmom15262 AngryBirds tüp bebek merkezleriyle ön görüşme yapın içinize hangisi sinerse orda başlayın başarılar ve tedaviler kişiye göre değişecek benim memnun kalmadığından siz memnun kalırsınız siz kalmadığından ben malum herkes olumlu sonuç alan yerlerden öneride bulunacak büyük merkezler kötü değil labatuarları iyi ama gerçekten kişiye uygun tedavi en önemlisi hakkınızda hayırlısı ve olumlu sonuç olması dileğiyle 💞🤲🏻🌸
Huzurmelegim_28 AngryBirds ben bahçecide yaptırdım aldığım hizmettende gösterilen ilgidende memnun kaldım ayrıntı araştırmaları yapıyorlar şimdi 28+6 oldukk
AngryBirds Mucizeyibeklemek İnşallah anne olmayı bekleyen ve gerçekten hakeden herkese Allah hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsinn❤️
AngryBirds Tostiginannesi Cem beye bir arkadaşımda gidiyor o da tavsiye etti. Geçenlerde burda pişmanlıktır bahçeci diye post açılmıştı kafam karıştı🙄
AngryBirds Deletedmom15262 Çok haklısınız aslında, maddi manevi insanlar yıpranıyor en ufak olumsuzluk etkiliyor. ❤️ Herşeyin hayırlısı..
Huzurmelegim_28 Huzurmelegim_28 ön görüşme için randevunu al bahçeciden zaten ücretsiz ilk görüşme bütün tahlillerini götür rabbim kucağını boş bırakmasın
AngryBirds Huzurmelegim_28 Allah tamamına erdirsin inşallah. Ücret olarak ne kadara yaptırdınız acaba?
Mlhameliha AngryBirds canım bende genetik li tüp bebek yaptım şimid 10 haftalığım ben İstanbul nişantaşı amerikan hastanesinde yaptım çok memnunum çok özel bir hastane ama masrafı da var baya
AngryBirds Mlhameliha Maşallah, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Maliyet olarak ne kadar tuttu acaba?
Huzurmelegim_28 AngryBirds ben devlette rapor çıkarıp hittim 15 bini filan buldu embriyo dondurma filanda yaptırdım orda ben yıl girmeden yaptırmıştım şuan fiyat değişmiştir ön görüşmede aurıntılı şekilde fiyat bilgisinide veriryorlar