cnsmira doktorunuz yaptırın demiş zaten burda kimse konuda uzman değil ve sizin sağlık durumunuz hakkında birşey bilmiyor. Aile geçmişinizi bilmiyor bebeğinizin kilosunu amniyon sıvınızın durumunu kilo alımınızı açlık tokluk şeker durumunuzu. Tek başına yaptırayım mı diye sormak özür dilerim ama çok saçma. Ve bu postu her açan aynı şekilde soruyor. Şeker yüklemesi yaptırayım mı?