Linam6868 Mihribancglr Az günler kalınca geçmiyor bana da herkeste farklı tabiki de Rabbim sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin insaAllah
Kumral5 101 benimde sanki ikili sayilara dusunce zaman cabuk gecicekmis gibi ama son gunler genelde gecmiyor 2.gebeliğim ordan biliyorum 😁
Akbulutsevda Mersin33kader valla midem aşırı yanıyor ve gece krampları mahvediyorr onun dışında yok çok şükür ☺️
Hssssh23 Akbulutsevda Daha dün gibi 99 oldum diye seviniyordum şimdi 40 zaman çok hızlı geçiyor artık