Arkadaşlar ben 5 gün önce doğum yaptım 37 haftalik safra kesemde sıkıntı oldu için sezaryana alındım bebeğim sadelik varmış bigun mavi ışıkta beklettiler bol bol süt ver dedi doktor ama memeyi almiyo sagiyom ama emmesi lazım koymuyo arada mama takviye ediyom ya bu sarilik kötü bi hastalıkmi çok korkuyom gene gecirmesinde