Kızlar salı günü zorunlu sezeryan oldum tecrübesi olanlar cevap verebilir mi
Ne zaman destek almadan kendi başınıza yatıp kalktınız. Hastanede kalktım yatağın korkuluklarına tutunarak ama evdeki yataktan güç alıp kalkamıyorum. Rahat rahat oturup kalkma ne kadar sürdü, ne süre sonra daha seri hareket edebilirim şuan hem ağrıdan hem dikiş acısından yavaş hareket etmek zorunda kalıyorum. Ani hareket yapmamaya çalışıyorum ama yataktan destekle kalkarken falan dikiş uçlarında yanmalar oluyor normal mi