Kadir1 acile gidip baktirsaniz daha iyi olur. Kanin rengi kırmızı olmadığı sürece korkmayin diyorlar ama bazen kahverengi akintida tehlikeli olabiliyor. Bende 9. Haftamdan beri ara ara yaşıyorum kahverengi leke hatta bir keresinde kanama tarzi olmustu her defasinda acile gittim herhangi korkulacak birsey yok denilmisti. Her zaman tehlike göstergesi degildir ama kontrol ettirseniz iyi olur