Anneeoluyorumm sezeryan oldum esim cok kalmak istedigi icin ilk gece esimle kaldik bebegin herseyiyle o ilgilendi ben sadece emzirdim diyebilirim, ayni sekilde benimle de oyle, ertesi gece de annem sehir disindan geldi ve ilk torun diye kalmak istedi 2.gece de annem kaldi yani soyle soyliyeyim annem daha iyi oldu veya esim daha iyi oldu diyemem ikisi de esitti sag olsunlar. Esinize guveniyorsaniz gayet rahat kalabilirsiniz hic panik yapmayin, hemsireler zaten 7/24 yardimci oluyorlar her konuda cekinmeden onlardan da yardim isteyebilirsiniz. Babanin bebekle bag kurmasi acisindan da kalmasindan yanayim ama tabi her erkek bir degil siz kendinizi kiminle daha rahat hissedicekseniz o kalsin onemli olan sizsiniz🌸