Heyecanlianneee Kızlar sarı sümüksü afedersiniz balgam gibi bişey geldi az önce ama sarıydı. Sizce nişan mı ? Görsellerde nişan olduğu belirtiliyo ama bilmiyorum. Nişansa ne zaman doğururum acaba biliyo musunuz
Nimesyaaa Heyecanlianneee bendede geldi yaklaşık 2 hafta önce öyle bişey kan yoktu ama tuvalet esnasında balgam gibi yapışkan yuvarlak bişeydi 30+2 haftalığım hala bi doğum bişey olmadı
Rabia112 Heyecanlianneee kimisi nişan kanlı olur diyor kimisi kan olmadan da olur diyor. Siz sancılarınız olursa onları takip edin ve stres yapmayın 😊 nişan geldikten sonra hemen doğum yapmayanlar var
Aselgunes Heyecanlianneee benim 3 çocuğumda da o geldikten 15 gün sonra doğum yapıom senin kaç haftalık
Heyecanlianneee Belinayyyy suyum gelmedi ama karnımda hafif hafif dolaşan bi sızı var sol bacağımda kramp gibi bi ağrı
Nimesyaaa Heyecanlianneee gelmez bence bendede olmadı herhangi bişey zaten haftalar sonrada olabiliyor doğum çok takma kafana
Heyecanlianneee Rabia112 öyle mi ben 1 2 gün diye dıymultım inşllah gelmez erkenden ya. Korkuyorum da uykumda kaçtı
Rabia112 Heyecanlianneee evet önemli olan suyun gelmesi 😊 ağır hareketler yapmayın en kısa zamanda da doktora gidin derim
Ipeksari57 Aynısı bende de oldu 32+4 günlük hamileyim doktorum bana normal bebek aşağıya yerleştiği için demişti ama her kişide aynı olur mu bilmiyorum 🙄
Kizimablaoluyorr Heyecanlianneee benim bildiğim sarı iltihap olduğu için gelir Dr tahlille anlar iltihabı bence Nisan değil