Nisa97_ hiç bilgim yok ama ben bebek arabası alırken ikizler için yan yana olanı görmüştüm. Merakımdan satıcıya ikiz bebekler için bunlar rahat mı diye sordum. Hiç tavsiye etmiyorum sürüşü çok zor oluyor demişti 🤷🏻♀️ Yani bana da öyle geldi arka arkaya olanlardan alın bence 🤷🏻♀️ Sağlıkla gelsin yavrularınız İnşallah 🥰🤲🏼