Adete 6 gün kala öğrendim ama çok çok silikti zor görünüyordu. Düşün ki eşim çizgiyi görmedi bile. Ama erken öğrenince çok sıkıntıya giriliyor bence adet gününü bekle. Benim erken öğrendiğim için beta 19 du. 4 kere 2 gün arayla kan verip durdum çok sıkıntılıydı