sukufee01 Yazgulu-27 bende 8+3 um cok sinirliyim. 3 bucuk yasindaki ogluma bile katlanamaz hale geldim hormonlar beni bitirdi🤦♀️🤦♀️
BurcuArslan Haftamdayım hem sınırlı hem aşırı duygusal nasıl olunabiliyor çok tuaf yani iki tane oğlum var onlara bile sınırlı anne olabiliyorum ve sinirlenirkende farkına varıyorum diyorum aslında sinirlenecek birşey yok ama engel olamıyorum bağırıyorum her sedyede ağlıyorum istemsiz iki birbirine zıt his nasıl birlite yürüyor çözemiyorum