Nznesn bende 20. Haftalarda yaşadım aynı şeyi böbrek büyümesi çıktı bende hastaneye yattım 2 defa öyle bi ağrıydı bi an önce göster kendi doktoruna erkenden bakılsın eğer böbreğinde büyüme varsa tedavi olman gerekiyo ilerlerse sıkıntı. Ama bebeğe bi sıkıntı olmuyo korkma o yönden