Kizlar merhaba 22+5 haftaligim dusuk riskim vardi cok sukur gecti o arada doktor degistirdim baya zor zamanlar atlattim suan mi doktorum alttan bakdi bakdikdan sonra nebegin cikdigi yerin kenarin da nerdeyse popo da sislik oldu apse gibi patladi ikinci gecen cikdi mucize kremi surdum lavobaya gittim nasil kan akdi simdi yine cikdi cok afersiziniz hamile kalmadan once agda yaptiriyodum problemli gecirdigim icin agda yaptiramam dohgru duzgun temizleyemedim bile kil koku iltihabi olabilir mi canimi sıkmaya basladi bu durum aga yaptirmak istiyorum erken dogim oluyo diyolar korkuyorum