Aleynaaslan48 Arkadaşlar 31+3 hamileyim. Sürekli akıntım var zaten beyaz. Bazen biraz ıslak geliyo. Şimdi uyandım kilot baya ıslak bı terduldut ettim su mudur akıntı mıdır. Nasıl ayırabiliriz
[silindi] Aleynaaslan48 rengi nasil canim idrar kacagi rahim baskiisndan olabilir korkma bende sk sk olurdu ilk kizimda hatta bigun su gibi gelmisti koyu sekilde hastaneye gitmistim malesef mantar ciktir idrar kacagi cikmisti
YelizAtilla Aleynaaslan48 ben günlük ped kullanıyorum renksiz ve kokusuz akıntı oluyor bende de ama bildiğim kadarıyla su gelmesi çok daha başkaymış onda resmen bacağından sızıyormuş görümcemde öyle olmuş hissediyormuşsun bir şey aktığını ☺️
Beyziikoo Aleynaaslan48 Turnusol pedler var, doktorunuza başvurun bı belki sızıntı olabilir Allah korusun🤲🏻🤲🏻
GzmKa Aleynaaslan48 32. Haftada benimde oyle olmustu ama su degilmis sonradan anladık ama herkesinki farkli olabilir takip edin olmazsa doktorunuza sorun
YelizAtilla Beyziikoo ama bayadır geliyor kontrollerde de suyum normal çıktı bakalım Perşembe günü kontrolüm var o zaman daha çok netleşir ☺️
Beyziikoo YelizAtilla Aman bir sıkıntı olmasın da inşaallah suyu fark edemezsiniz falan Allah korkusun miniği 🤲🏻😍