İmza atıp çıktım. Hemşirelere söyledim. Topuk kanı aşı falan bitince kndi rızamla gidiyorum her şeyin sorumluluğu bana aittir diye imza attırıyolar, çıkıyorsunuz. Allah izin verirse temmuz sonu 4.bebişimiz gelince de öyle yapmayı düşünüyorum. Sezeryan olmazsa tabi.