Benimde hiç sancim yoktu ama biraz açılmam vardı 9 saat suni sancı verdiler son saatleri biraz fazlaydı ama açılmanin olması için yürü biraz ayakta durabilirsin ben odanın içinde dolanıp dururken suyum geldi ve doğuma girdim o kadar saat sancı çektim ama 5 dk da doğurdum sizde endişe etmeyin Sağlıkla gelsin bebeğiniz 🙏