Eminekaraali Cilemsimsek bende kırkıncı haftamdayım ne sancım ne açılmam var bu ayın erkekleri böyle galiba🙁😂
Feyza_Ferhat Cilemsimsek 40+2 benimkide gelmek bilmiyor 😊 hafif sancılarım ve kasılmalar var ama nişan falan gelmedi daha ne zaman gelecek bizim bebişler acaba🥰
Gzdeses Sadece erkekler değil kızlar da nazlı mayıs ayında bişe var galiba 😂 benim kız da 40+1 günlük oldu nişan geldi 1 cm açıklık var hafif sancılar da çıkıyor nstde bakalım bekliyoruz sizin gibi 🤷♀️