Rumrum ben de 16.haftada rahatlamaya basladim suan 19.haftadayim sadece sabahlari oluyor gun icinde olmuyor sukur ama hala yemek pisiremiyorum kokusunu aldigimda bulaniyor,bide bazi besinlere karsi hala hassasim aklima geldiginde dahi bulanabiliyor 🙄.Birden gecmedi yavas yavas azaldi.Kisiden kisiye degisiyor tabi herkesinki ayni olmuyor