MercimekveAnnesi16 teşekkür ederim doktor da kıza benzetti ilk haftalarda net olmasa da sadece gibi dedi ama çok küçük dedi sonraki kontrolde göremiyorum pozisyonu iyi değil dedi .hayırlısı olsın bir arkadaş da oğlumun çıkıntısının dik olduğunu çok belli olduğunu söyledi . Şimdi ki bebeğin de nuba göre açısının düz olduğunu söyledi öğrenince yazacağım Allah razı olsun canım 🌸❤️