Glsn58 Oraya bir kere gittim ve memnun kalmadım. Doğum içinde eğer acil doğumun olursa mesai saati dışındaysa ordaki nöbetçi doktor yaptırıyormuş doğumu, kendi doktorun girmesini istiyorsan ekstra para veriyormuşsun öyle bir durumda. Birde burada bununla ilgili post açılmıştı herkes hastanenin pis olduğunu söylemişti. Nettende baya araştırmıştım ama tabi şuanki hijyen durumlarını bilemem ben bunlardan sonra oraya bir daha gitmedim çünkü.. 🤷🏻♀️ Ama siz devamlı oraya gidiyorsanız daha iyi bilirsiniz tabiki, ben sadece okuduklarıma göre ve doktorun mesai dışı ücretli gelmesi durumu olduğu için tercih etmedim.