Gururunannesi uykular zehir oldu, mide bulantısı başladı, belim artık bitti, sağ böbreğimde genişleme varmış çürüdü, tuvalete gitmekten usandım, artık nerem ağrıyor, nereye ağrısı vuruyor ayırt edemiyorum. Yatmak istemiyorum hareketli olmak istiyorum aslında ama maalesef her fırsatta bi köşeye kıvrılıyorum. 33+2 oldum, Allahım zamanı bir an önce geçirse de 36 37 ler bitse, normal doğum zamanı gelse diye bekliyorum. Suyum fazla erken doğum riski dediler, bi de ona taktım kafayı, şikayet etmek istemiyorum en azından bunca sıkıntıya rağmen çocuğum zamanında gelsin 🎈 size de Allah kolaylıklar versin, hamilelik zormuş, sonu evlat olsa da gerçekten zorlu bir süreçmiş