Ali_asaf benim 20. Haftada baş aşağı döndü. O haftalardan beri artarak devam eden vajinal baskı hissi var sanki çıkıverecekmiş gibi🙈 ama doktor erken doğum riskiniz olsa söylerdi bAna da başının aşağıda olması erken doğum riski yaratmaz demişti . Nitekim 38 haftalık olduk daha gelen giden yok☺️ Şimdi de artık gelsin diye o baskıyı bekliyorum ama her zamanki gibi baskı oluyor geçiyor bi gelişme yok🙈