Gulden23 Merhaba göbeğim çatlamasın diye göbeğime Dalin marka vazelin sürdüm bir zararı var mıdır vazelinin 🤔
PinarCaliskan Gulden23 Ben tatlı badem yağı sürüyorum, Dalin vazelin sürüyorum, bio oil bakım yağı sürüyorum.. önemli olan catlamasin die yağlı tutmak. Hıcte birşey olmuyor,🤗
Ates_ Vazelinin içinde olan bir maddeden dolayı sürekli kullanım sonrası gözenekler tıkanıyor ve bir süre sonra daha da fazla kurumaya sebep veriyor. Vazelin içerik olarak temiz içeriklere sahip değil. Onun yerine badem yağı alıp onu sürün😊
portakalcice Ates_ Bir ebe de bu şekilde söylemişti. sanıldığı gibi masum değil. Petrol türevi madde olduğunu demişti.