Banu111 merhabalar bende 5+3te keseyi görmek için gitmiştim ama bebek yoktu. 7+3 te gittiğim de bebek oluşmuş kalp atışını dinlemiştim. Kese görünüyor ama daha bebek oluşmamış demek istemiş doktorunuz, panik yapmayın. Daha yenisiniz, doktorunuz dediği günde tekrar gidin. Benim doktorum 10. Haftaya kadar hep vajinal muayine etmişti. Belki gittiğinizde size de öyle bakabilir, bu durumda da panik yapmayın. Vajinal muayine de daha detaylı göründüğü için ordan muayine yapıyorlar. Hayırlısı olsun. İnşallah sağlıkla görün bebeğinizi de 🌸🤲