butterfly_ Kızlar 28 haftalık gebeyim yaklaşık son 3 haftadır vajinada ağrı yaşıyorum doktor normal dedi ama bilmiyorum niye böyle ağrıyor 🥺
Nazli8 butterfly_ o haftalarda bende de olmustu normal demıstı doktorum. hatta magnezyum ve kalsiyum takviyelerimi 2′şer adete çıkarttı. Sonrasında çok şükür hiç hissetmedim sıkımtı🙏🏽Şu an 34+5′iz.Sadece kaşıntı sorunum başladı. Onu da arastırıyor şimdilik 🙏🏽
BelisinAnnesi butterfly_ ya böyle vajinana sanki darbe almışsın gibi bildiğin böyle üstüne vurulmuş gbi bir ağrı mı canım daha nasıl yazabilirim bilmiyorum 🥰🥰 ama eğer öyleyse bendede oldu o ağrı 2 3 hafta kadar şuan 30+5 im .
Lulemom Rahimde derken kasıklarda mı yoksa aşağıda mı anlayamadım, bende 27+3 deyim de vajinamın kemikleri mi desem kasları mı desem oralar ağrıyo. Benim doktorumda normal dedi
Senemolcay Lulemom çatı kemiği deniliyo bendede 28. Haftada başladı o ağrı magnezyum kullanıyorum biraz faydası oluyo
Deletedmom_5 butterfly_ Vajina ağrısı normal canısı çok ayakta durunca yada çok yürüyünce çok yorulunca oluşan bir ağrı. Benimde başından beri 15 dkdan fazla yürüyeyim hemen ağrır
butterfly_ Deletedmom_5 yok yorumlayınca başladı benimki 😀 şimdi de yorulmaya gelmiyorum zaten 😊ağrıdan ötürü